مشاهدات عینی از هتک حرمت حرم حضرت معصومه (س) ، از ورود چماق به دستان تا توزیع غذا بین هتاکان!

به گزارش کد الکترونیک، یکی از ساکنین شهر قم که روز گذشته در جریان حمله عده ای معلوم الحال به حرم حضرت معصومه (س) در محل واقعه حضور داشت گفت: عده ای چماق به دست رهبری ماجرای روز گذشته را بر عهده داشتند که به نظر می رسید از اوباش قم باشند.

مشاهدات عینی از هتک حرمت حرم حضرت معصومه (س) ، از ورود چماق به دستان تا توزیع غذا بین هتاکان!

یکی از ساکنین شهر قم که روز گذشته در جریان حمله عده ای معلوم الحال به حرم حضرت معصومه (س) در محل واقعه حضور داشت در گفتگو با کد الکترونیک گفت:عده ای چماق به دست رهبری ماجرای روز گذشته را بر عهده داشتند که به نظر می رسید از اوباش قم باشند.

وی ادامه داد: انصراف قمی ها از برگزاری راهپیمایی اعتراضی بنا به توصیه مسئولین به دلیل مسدود بودن راه های ورودی حرم برخی از این افراد خود را از پشت بام های مجاور به داخل حرم رساندند.نکته قابل توجه این بود که در زمان نسبتا کم شروع قائله تا انتها آن حدود 2 هزار غذا بین این افراد توزیع شد که همین احتمال از پیش طراحی شدن هتک حرمت را قوت می بخشد.

این شهروند قمی بیا کرد: نیروی انتظامی به درخواست مردم به ماجرا ورود و تعدادی از افراد خاطی را دستگیر کرد.مردم قم پس از اطلاع از هتک حرمت قصد تجمع و اعلام انزجار از این فتنه را داشتند که بنا به توصیه های بهداشتی مسئولین از اجتماع صرف نظر کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1006

به "مشاهدات عینی از هتک حرمت حرم حضرت معصومه (س) ، از ورود چماق به دستان تا توزیع غذا بین هتاکان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاهدات عینی از هتک حرمت حرم حضرت معصومه (س) ، از ورود چماق به دستان تا توزیع غذا بین هتاکان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید