مرکل: روزها و هفته های آینده حساس و حیاتی خواهد بود، در مرحله رشد سریع ویروس کرونا قرار داریم

به گزارش کد الکترونیک، صدر اعظم آلمان ضمن هشدار درباره افزایش شیوع ویروس کرونا گفت که ما در مرحله رشد سریع کروناویروس قرار داریم و آمار روزانه به خوبی این را نشان می دهد.

مرکل: روزها و هفته های آینده حساس و حیاتی خواهد بود، در مرحله رشد سریع ویروس کرونا قرار داریم

به گزارش کد الکترونیک به نقل از خبرگزاری تسنیم، آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان با تاکید بر گسترش انتشار ویروس کرونا گفت که اقدامات برلین در مبارزه با کروناویروس و مشخص میزان موفقیت این کشور در این امر طی روزها و هفته های آینده، حساس خواهد بود.

مرکل پس از نشست روز چهارشنبه خود با روسای 16 ایالت آلمان در مورد اتخاذ تدابیر جدی تر برای مهار ویروس کرونا گفت: ما در مرحله رشد سریع ویروس کرونا قرار داریم و آمار و ارقام منتشر شده نیز گواه بر صدق این ادعاست.

صدر اعظم آلمان در ادامه خواهان همکاری جوانان این کشور برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور شد و اضافه کرد: ما از جوانان آلمانی می خواهیم که از حضور در مراسم و جشن های ویژه خودداری نمایند.

آنگلا مرکل این اظهارات را روز چهارشنبه و پس از ملاقات با نخست وزیران و مقامات محلی ایالات آلمان درباره چگونگی برخورد با بحران کرونا در این کشور مطرح نمود.

صدر اعظم آلمان دیروز نیز در پیغامی ویدئویی خطاب به مقامات مناطق مختلف اروپایی افزایش چشمگیر آمار مبتلایان به کرونا را بسیار نگران نماینده توصیف نموده و از شهروندان خواست محتاط باشند و به قواعد پایبند باشند.

مرکل در این پیغام ویدئویی گفت: بسیاری انسان ها جان خود را از دست داده اند و بنابراین این مسئله به همان میزان اهمیت دارد که ما حالا شرایطی را ایجاد کنیم که اطمینان حاصل کنیم قرنطینه سراسری دیگری ضرورت نخواهد داشت.

اخیرا آمار مبتلایان به کرونا در بسیاری کشورهای اروپایی رکوردهای جدیدی به دست آورده و نگرانی های زیادی را در بین مقامات اروپایی ایجاد نموده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1397

به "مرکل: روزها و هفته های آینده حساس و حیاتی خواهد بود، در مرحله رشد سریع ویروس کرونا قرار داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکل: روزها و هفته های آینده حساس و حیاتی خواهد بود، در مرحله رشد سریع ویروس کرونا قرار داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید