مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اطلاع داد ارسال 15 هزار نسخه کتاب به استان ها در هفته وحدت

به گزارش کد الکترونیک، مهرزاددانش گفت: 15 هزار نسخه کتاب همزمان با هفته وحدت و تقارن با بیست و ششمین هفته کتاب به استان ها ارسال می گردد.

مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اطلاع داد ارسال 15 هزار نسخه کتاب به استان ها در هفته وحدت

به گزارشمهرزاد دانش مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اداره کل چاپ و نشر در راستای برنامه های معاونت امور فرهنگی در هفته کتاب و با توجه به تقارن آن با هفته وحدت، 15هزار نسخه کتاب را به ارزش 12 میلیارد ریال در ادارات کل استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توزیع خواهد نمود تا هر اداره کل بر اساس نیازسنجی های مقتضی منطقه ای، کتابخانه های متبوع استان خود را پوشش دهد.

وی ادامه داد: این برنامه به قصد ترویج فرهنگ کتابخوانی، ارتقاء سرانه مطالعه در کشور و تجهیز کتابخانه ها و با برنامه ریزی دبیرخانه هیأت انتخاب و خرید کتاب معاونت آموزشی و پژوهشی این اداره کل انجام می گردد.

معاونت امور فرهنگی هر سال با شروع هفته کتاب، مجموعه ای از برنامه های فرهنگی را به قصد ترویج فرهنگ مطالعه حمایت می نماید که سال جاری هم با توجه همزمانی هفته کتاب و هفته وحدت، فعالیت اهدای کتاب به ادارات کل استانی وزارتخانه، با رویکرد آیینی و مذهبی انجام گرفته است.

لازم به ذکر است؛بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار حال خوش خواندن از تاریخ 24 آبان تا 1 آذرماه با مشارکت بیش از 60 نهاد و سازمان در سراسر کشور برگزار می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 151

به "مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اطلاع داد ارسال 15 هزار نسخه کتاب به استان ها در هفته وحدت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اطلاع داد ارسال 15 هزار نسخه کتاب به استان ها در هفته وحدت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید