فیلم ، بارسلونا 5 بر 2 مایورکا را در هم کوبید ، لیونل مسی یک رکورد دیگر رونالدو را شکست

به گزارش کد الکترونیک، لیونل مسی با زدن سه گل در بازی بارسلونا در برابر مایورکا که 5 بر 2 به نفع بارسلونا تمام شد، به سی وپنجمین هتریک (سه گل در یک بازی) خود رسید و یک رکورد دیگر کریستین رونالدو را شکست.

فیلم ، بارسلونا 5 بر 2 مایورکا را در هم کوبید ، لیونل مسی یک رکورد دیگر رونالدو را شکست

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

هتریک لیونل مسی در این بازی سی وپنجمین سه گل در یک بازی او در دوران حرفه ای اش بود که به جز 18 تای آنها بقیه شان در لالیگا به ثمر رسیده است.

رونالدو قبلا با 34 هتریک با تیمش رئال مادرید این رکورد را در دست داشت. این دومین رکوردی است که این هفته مهاجم آرژانتینی بارسلونا می شکند. او این هفته برای ششمین بار برنده توپ طلا (بالون دور) شد و رکورد پنج بار برنده شدن رونالدو را که اکنون در تیم یوونتوس بازی می نماید، شکست.

گل اول بارسلونا را آنتوان گریزمن در دقیقه 7 بازی زد. لیونل مسی در دقیقه 16 بازی حمله ای در طرف راست پشت محوط جریمه آغاز کرد و یک پاسکاری عالی با هم تیمی هایش انجام داد. بعد از فاصله 25 متری با شوتی قوی توپ را به گوشه بالای دروازه مایورکا فرستاد. دومین گل مسی هم به همین طریق از پشت محوطه 18 قدم با شوت او با پای چپ به ثمر رسید. لوئیس سوارر در دقیقه 43 بازی با حرکتی زیبا توپ را با پشت پا از پشت محوطه 9 قدم به درون دروازه فرستاد و بالاخره مسی هت تریکش را هفت دقیقه مانده به سرانجام بازی با پاسی از سوارز تکمیل کرد و گل پنجم بارسلونا را زد.

دقایق شاخص از جمله گل های بازی بارسلونا و مایورکا را می توانید در فیلم ببینید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 741

به "فیلم ، بارسلونا 5 بر 2 مایورکا را در هم کوبید ، لیونل مسی یک رکورد دیگر رونالدو را شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، بارسلونا 5 بر 2 مایورکا را در هم کوبید ، لیونل مسی یک رکورد دیگر رونالدو را شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید