عقد قرارداد با پزشکان و ماما های متقاضی همکاری با تامین اجتماعی

به گزارش کد الکترونیک، معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از عقد قرارداد با پزشکان، دندانپزشکان و ماما های متقاضی همکاری با این سازمان خبر داد.

عقد قرارداد با پزشکان و ماما های متقاضی همکاری با تامین اجتماعی

با ما همراه باشید و درباره سفرباران بیشتر بدانید.

به گزارش گروه اجتماعی کد الکترونیک، امیرعباس منوچهری اظهار کرد: در راستای سیاست های اعلامی سازمان تامین اجتماعی مبنی بر توسعه هر چه بیشتر نسخه الکترونیک در سطح کشور و با توجه به اینکه امکان ارائه درخواست همکاری با سازمان تامین اجتماعی به هنگام ثبت نام در سامانه نسخه الکترونیک (ep.tamin.ir) فراهم شده است، ثبت نام متقاضی و ارسال درخواست همکاری با این سازمان، امکان پذیر شده است.

وی اضافه نمود: حداکثر ظرف مدت پنج روز کاری، نسبت به انجام بازرسی از مرکز متقاضی و تکمیل مستندات لازم از جمله اخذ شماره شبای بانک رفاه و تکمیل فرم بازدید اولیه از مطب (پروانه مطب، کارت ملی، کارت نظام پزشکی، ساعات فعالیت مطب و غیره) اقدام لازم انجام می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، گفتنی است؛ از زمان ثبت نام، متقاضی، طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی محسوب شده و اولین پرداخت برخط حق الزحمه ویزیت و خدمات، پس از بازدید اولیه که بیش از پنج روز کاری نخواهد بود، با رعایت سایر ضوابط و مقررات انجام خواهد پذیرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1359

به "عقد قرارداد با پزشکان و ماما های متقاضی همکاری با تامین اجتماعی" امتیاز دهید

1 کاربر به "عقد قرارداد با پزشکان و ماما های متقاضی همکاری با تامین اجتماعی" امتیاز داده است | امتیاز: 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عقد قرارداد با پزشکان و ماما های متقاضی همکاری با تامین اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید