سرنوشت غول فناوری چین در بازارهای آمریکا چه خواهد بود؟ ، مهلت 90 روزه اندروید برای هواوی تا 19 مرداد به اتمام می رسد

به گزارش کد الکترونیک، در شرایطی که دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده در حاشیه اجلاس G20 گفت که شرکت های آمریکایی می توانند به همکاری با هواوی ادامه دهند، اما شرکت هواوی به خاتمه مهلت 90 روزه خود برای استفاده از اندروید به عنوان سیستم عامل اصلی خود نزدیک می گردد.

سرنوشت غول فناوری چین در بازارهای آمریکا چه خواهد بود؟ ، مهلت 90 روزه اندروید برای هواوی تا 19 مرداد به اتمام می رسد

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، کاملا معین است که در حال حاضر دونالد ترامپ فضا را برای فعالیت شرکت های چینی و به ویژه هواوی در ایالات متحده تا حدودی باز نموده است. بنابراین هواوی در شرایط بهتری نسبت به ماه های اخیر قرار گرفته است. اما یک مشکل بزرگ برای هواوی همچنان به قوت خود باقیست. درواقع هنوز معین نیست که آیا وزارت تجارت و بازرگانی ایالات متحده اجازه خواهد داد هواوی از سرویس های گوگل پلی برای اندروید استفاده کند یا خیر.

اساسا معین نیست که آیا این خدمات را می توان تحت زیر مجموعه ای گسترده تر طبقه بندی کرد و مورد استفاده قرار داد؟ به نظر می رسد مهمترین عامل معین کننده این است که اگر همه چیز به عنوان مسئله امنیت ملی در نظر گرفته گردد، در حال حاضر هیچ هدایت و راه حل خاصی وجود ندارد.

توجه داشته باشید که مهلت 90 روزه هواوی برای استفاده از اندروید نیمی از جهت خود را پیموده و تنها کمی بیشتر از یک ماه برای تصمیم گیری نهایی در این خصوص زمان باقی مانده است. تاریخ انقضای این مهلت 19 آگوست(19 مرداد ماه)است و در نتیجه باید دید تا این تاریخ چه اتفاقاتی در انتظار هواوی خواهد بود. در خبرها اعلام شده که هواوی روی سیستم عامل موسوم به Ark OS نیز کار خواهد نمود تا در صورتی که با گوگل به توافق نرسید از این سیستم عامل استفاده کند.

منبع: انتخاب
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 308

به "سرنوشت غول فناوری چین در بازارهای آمریکا چه خواهد بود؟ ، مهلت 90 روزه اندروید برای هواوی تا 19 مرداد به اتمام می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت غول فناوری چین در بازارهای آمریکا چه خواهد بود؟ ، مهلت 90 روزه اندروید برای هواوی تا 19 مرداد به اتمام می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید