سایپا حریف سرسختی برای استقلال است، داوران قشر مظلوم جامعه فوتبال هستند

به گزارش کد الکترونیک، سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: مقابل استقلال حریف سرسختی هستیم و به تیمم ایمان دارم.

سایپا حریف سرسختی برای استقلال است، داوران قشر مظلوم جامعه فوتبال هستند

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری کد الکترونیک، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال اظهار کرد: خوشحالم که بعد از چهار ماه فوتبال از سر گرفته می شود و می توانیم بازی کنیم. یک تیم جوان را راهی مسابقات کردیم و تا اینجا از نظر فنی خوب بازی کرده اما در کسب نتایج خوب نبودیم و امیدواریم در 9 بازی آینده رتبه را در جدول بهتر کنیم.

وی اضافه کرد: به تیمم ایمان دارم. در این مدت خوب تمرین و کار کردیم و آماده مسابقه هستیم. فردا با تیم بزرگ استقلال بازی داریم و حریف سرسختی برای آن ها خواهیم بود.

سرمربی تیم سایپا در خصوص قضاوت پیام حیدری در دیدار با استقلال اعلام کرد: در خصوص داوران می گویم که قشر مظلوم جامعه فوتبال هستند. در نیم فصل اول تیم ما ضرر زیادی از اشتباهات داوری کرد. برای پیام حیدری آرزوی سلامتی دارم و می دانم قضاوت خوبی می کند. نگرانی بابت داوری ندارم.

وی درباره پارگی رباط صلیبی امیرحسین حسین زاده اعلام کرد: بازیکن جایگزین او را انتخاب کرده ایم. امیرحسین حسین زاده را از دست دادیم. طبیعی است بعد از 75 روز تمرین نداشتن بازیکنان دچار آسیب دیدگی می شوند. قطعاً بازیکنان دیگری برای جایگزینی او داریم.

صادقی در واکنش به این موضوع که استقلال مصدومان زیادی دارد، یادآور شد: استقلال همیشه تیم بزرگی است. بازیکنانی که جایگزینان بازیکنان مصدوم هم می شوند بزرگ هستند و از این بابت آن ها مسئله ای ندارند.

وی در خصوص غیبت تماشاگران و تأثیر این موضوع بر روی بازی های لیگ اظهار کرد: همیشه دوست داریم جلوی تماشاگران بازی کنیم. اینکه تماشاگران تیم های بزرگ نیستند به نفع ما است و آن ها از این موضوع ضرر می کنند.

صادقی در خصوص ابتلای بازیکن ملی پوش سایپا به ویروس کرونا شرح داد: اسم این بازیکن را نمی توانم بگویم. ما 4 بار تست کرونا دادیم. یک بار یکی از بازیکنان ما مبتلا بود و 14 روز قرنطینه شد. 4 روز قبل برای چهارمین بار تست دادیم. یکی از بازیکنانمان تستش مثبت شد. هیچ علائم و مسئله ای نداشت و امیدواریم خیلی زود خوب شود و مسئله ای نداشته باشد. این بازیکن علائم ظاهری نداشته است. بعد از 14 روز دوباره از او تست می گیریم اگر مسئله ای نداشت به تیم اضافه می شود.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1230

به "سایپا حریف سرسختی برای استقلال است، داوران قشر مظلوم جامعه فوتبال هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایپا حریف سرسختی برای استقلال است، داوران قشر مظلوم جامعه فوتبال هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید