دومین تکذیبیه: قرار نیست بازیکنی به پرسپولیس برگردد

به گزارش کد الکترونیک، بعد از تکذبیبه گرشاسبی، مدیر برنامه بازیکنان جداشده پرسپولیس هم خاطرنشان کرد که هیچ درخواستی برای بازگشت آنها نداشته است.

دومین تکذیبیه: قرار نیست بازیکنی به پرسپولیس برگردد

به گزارش کد الکترونیک ، همین چند روز پیش بود که خبر آوردند مدیر برنامه مشترک بازیکنانی که در ابتدای فصل پرسپولیس را ترک نموده بودند، برای بازگشت آنها با باشگاه وارد مذاکره شده و پاسخ منفی شنیده است. گفتند گرشاسبی بازگشت هیچکدام از این بازیکنان را نپذیرفته که البته خودِ او چنین ادعایی را تکذیب کرد و حالا هم مدیر برنامه آن بازیکنان گفته که اصلا درخواستی برای بازگشت آنها نداشته است.

امیرهوشنگ سعادتی در واکنش به این خبر که او کوشش نموده بازیکنانی را که در ابتدای فصل از پرسپولیس جدا شده بودند در نقل و انتقالات زمستانی به این تیم بازگرداند، گفته: این خبر کاملا کذب است و نه من و نه مدیران باشگاه پرسپولیس تاییدش نمی کنیم. رسانه ای که این خبر را منتشر نموده باید بداند که این یک خبر جعلی و دروغ است چرا که چنین مسئله ای صحت ندارد. رابطه ما همواره با مسئولان باشگاه پرسپولیس خوب بوده و هیچ جلسه ای برای بازگشت هیچ بازیکنی به پرسپولیس نداشته ایم. من همین حالا هم در تیم پرسپولیس بازیکنانی دارم و همواره رابطه ما با مسئولان پرسپولیس بر پایه احترام و مسالمت آمیز بوده است.

2 – 180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 150

به "دومین تکذیبیه: قرار نیست بازیکنی به پرسپولیس برگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین تکذیبیه: قرار نیست بازیکنی به پرسپولیس برگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید