دریافت بیش از 1000 مورد گزارش مردمی مازندران

به گزارش کد الکترونیک، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، از استمرار بازدیدهای نظارتی در تأسیسات گردشگری استان خبر داد.

دریافت بیش از 1000 مورد گزارش مردمی مازندران

به گزارش کد الکترونیک و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، سیف الله فرزانه، صبح روز 4 فروردین 99 با اعلام این خبر، گفت: با همراهی خوب فرمانداران، مدیران دستگاه های اجرایی، کارشناسان و نیروهای یگان حفاظت اداره کل، نظارت بر تأسیسات گردشگری و خانه های استیجاری در سطح استان ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به دریافت بیش از هزار مورد گزارش های مردمی در سامانه تلفن 33391007-011 گفت: تمام موارد مرتبط در اسرع وقت بررسی خواهد شد و در صورت تأیید گزارش و با هماهنگی نهادهای مرتبط، خانه و یا ویلای استیجاری پلمب، خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: تلاش همهٔ ما آرامش مردم استان و سلامت تمام هم وطنان خواهد بود که با توجه به اعلام هشدارها و تذکرات لازم، خوشبختانه شاهد کاهش محسوسی در سفر بودیم.

او با اشاره به برگزاری منظم جلسات ستاد اجرایی در قالب مبارزه با شیوع ویروس کرونا، گفت: با تمام توان اداره کل و بدون وقفه، نظارت ها را در سطح استان ادامه خواهیم داد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1024

به "دریافت بیش از 1000 مورد گزارش مردمی مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت بیش از 1000 مورد گزارش مردمی مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید