درخشان: بازی با بولیوی فقط برای کی روش خوب است

به گزارش کد الکترونیک ، حمید درخشان درباره شرایط تیم ملی و انجام بازی های تدارکاتی با تیم هایی، چون بولیوی می گوید: این بازی ها کمکی به تیم ملی فوتبال ایران نمی نماید فقط و فقط برای خود سرمربی تیم ملی مفید است که امتیاز به دست بیاورد و اعلام کند تیم نباخته است. این بازی ها مزیتی برای تیم ملی ندارد چون تاکتیک بازی های ما معین است و چیزی تغییر نمی نماید. تیم ملی 7 سال است که به یک شیوه فوتبال بازی می نماید و فقط به دفاع 11 نفره روی آورده و هیچ تاکتیک و بار فنی به تیم ملی اضافه نشده است.

درخشان: بازی با بولیوی فقط برای کی روش خوب است

او حرفهایش را اینطور ادامه می دهد: ما راه حل هایی برای دفاع کردن داریم، اما راه حلی برای حمله و رسیدن به گل در تیم ملی وجود ندارد. در تیم ملی اضافه شدن به خط حمله و جا به جا شدن اصلا در دستور کار نیست. ما همیشه به انتخاب های سرمربی تیم ملی احترام می گذاریم اما دعوت بازیکنان به تیم میل و سلیقه کی روش است. در بحث ملی باید استقلال و پرسپولیس کنار گذاشته شوند و بازیکنانی که استحقاق پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند بتوانند توانایی خود را ثابت و به تیم ملی دعوت شوند. نباید فقط به بازیکنانی که در لیگ های خارجی حضور دارند توجه گردد و بهتراست که سرمربی تیم ملی لیگ برتر فوتبال ایران را ببیند و فقط حواسش به نیکمت نشینان خارجی نباشد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره عملکرد و تاکتیک های کی روش در تیم ملی معتقد است: کی روش در 7 سال گذشته همه جور امکانات در اختیار داشته اما افتخاری برای تیم ملی ایران کسب نکرده و ما شاهد هیچ خروجی از تیم ملی نبودیم. فقط 2 بار به جام جهانی رفتیم و شاهد حذف تیم ملی بودیم.وی اضافه کرد: بسیاری از مربیان بزرگ جهان در یک تیم 3 تا 4 سال حضورپیدا می نمایند و بعد از بدست آوردن افتخارات بسیار کار خود را با تیم های دیگر ادامه می دهند.

280-9

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 116

به "درخشان: بازی با بولیوی فقط برای کی روش خوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشان: بازی با بولیوی فقط برای کی روش خوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید