خبرهای کوتاه ورزشی ، قهرمانی کریمی در رقابت های تیر و کمان چین

به گزارش کد الکترونیک، قهرمانی کریمی در مسابقات کامپوند چین، راه یابی رکابی به رقابت های انتخابی سنگ نوردی المپیک، جایزه آسیایی برای بیرانوند، مسابقات لیگ بوچیای بانوان، مسابقات شطرنج آزاد آلامتو و نتیجه لیگ کونگ فوی بانوان کشور از خبرهای مهم هفته بود.

خبرهای کوتاه ورزشی ، قهرمانی کریمی در رقابت های تیر و کمان چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

در مسابقات قهرمانی تیر و کمان در گواندونگ چین، محمدعلی کریمی، ملی پوش اسبق کشورمان ضمن شکستن رکورد این مسابقه در رشته کامپوند در مرحله مقدماتی، در مرحله حذفی (نهایی) توانست مدال طلای این دوره از رقابت ها را از آن خود کند.

317 ورزشکار در قالب رشته ریکرو و کامپوند در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

  • کسب سهمیه مسابقه سنگ نوردی انتخابی المپیک توسط الناز رکابی

پس از انتها آخرین جام دنیای در کشور ژاپن، فدراسیون دنیای صعودهای ورزشی (IFSC) رده بندی ترکیبی جام های دنیای سال 2019 را منتشر کرد.

با عنایت به کسب رتبه 24 در این رده بندی، الناز رکابی پیروز به کسب سهمیه مسابقه انتخابی المپیک شده است. این مسابقه از 7 تا 10 آذر در شهر Toulouse کشور فرانسه برگزار می گردد.

گفتنی است این سهمیه به 20 ورزشکار برتر رده بندی یاد شده که در مسابقه قهرمانی دنیا سال 2019 پیروز به کسب سهمیه المپیک نشده اند تعلق گرفته است. ضمن آن که از شش ورزشکاری که در ژاپن پیروز به کسب سهمیه شده بودند نیز در صورت قرارگیری در رنکینگ فوق برای مسابقات تولوز دعوت به عمل خواهد آمد.

  • جایزه نقره ای رویای آسیا به بیرانوند رسید

کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی برندگان جایزه رویایی را خاطرنشان کرد که علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش کشورمان به جایزه نقره ای بخش فردی دست یافت.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کنفدراسیون فوتبال آسیا روز چهارشنبه (8 آبان ماه) مراسمی تحت عنوان همایش مسئولیت اجتماعی در کوالالامپور مالزی برگزار کرد و اسامی برندگان جایزه رویای آسیا در سه بخش NGO، مشارکتی و فردی را خاطرنشان کرد.

برهمین اساس در بخش فردی به علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش کشورمان جایزه نقره ای اهدا شد. همچنین در بخش مشارکتی، شرکت سان آی کارپت به نشان برنز دست پیدا کرد.

  • تیم آسایشگاه کهریزک قهرمان مسابقات لیگ بوچیای بانوان شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، پنجمین دوره مسابقات لیگ بوچیای بانوان به میزبانی بابلسر برگزار گردید و تیم های برتر معین شدند.

بر همین اساس تیم آسایشگاه خیریه کهریزک تهران قهرمان شد، تیم زنجان در رده دوم ایستاد و تیم های پیغام ارتباطات تهران و شهریار به صورت مشترک در صندلی سوم قرار گرفتند.

کاپ اخلاق این رقابت ها به تیم سمنان اهدا شد و فاطمه آشوری از سمنان و رقیه طالبی از مازندران به عنوان برترین بازیکنان بااخلاق این مسابقات معرفی گردیدند و فاطمه خیرخواه از تیم گلستان به عنوان تکنیکی ترین بازیکن انتخاب شد.

همچنین فروغ مظفری با 12 سال سن از تیم آسایشگاه فیاض بخش مشهد به عنوان کم سن ترین بازیکن معرفی گردید.

  • انتها مسابقات شطرنج آزاد کشوری جام آلامتو با معرفی نفرات برتر

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، نخستین دوره مسابقات استاندارد آزاد کشوری شطرنج جام آلامتو با معرفی نفرات برتر به انتها رسید.

درجدول اساتید این مسابقات وحید خالصی (زنجان) با 6 امتیاز قهرمان شد، مهدی نیکوکار (ایلام) با 6 امتیاز در رده دوم ایستاد و شاهین مهندسی (تهران) با 5.5 امتیاز عنوان سوم را از آن خود کرد.

وحید خالصی قهرمان جدول اساتید، ریاست هیات شطرنج استان زنجان را نیز عهده دار است.

در جدول ریتینگ داران زیر 1700 نیز سعید مرادی (کرمانشاه) قهرمان شد، عرفان امیری (کرمانشاه) در رده دوم ایستاد و هادی بیابانی (کردستان) عنوان سوم را به دست آورد.

نخستین دوره مسابقات استاندارد آزاد کشوری شطرنج جام آلامتو در دو جدول به میزبانی استان ایلام برگزار گردید و 18 بازیکن در جدول اساتید و 95 بازیکن در جدول ریتینگ داران زیر 1700 با یکدیگر رقابت کردند.

  • فارس بر سکوی اول مسابقات کونگ فوی قهرمانی کشور بزرگسالان بانوان ایستاد

مسابقات قهرمانی کشور نیمه آزاد بزرگسالان در بخش بانوان به میزبانی استان خراسان رضوی، شهرستان تربت جام از 7 تا 9 آبان ماه به مدت 3 روز و با حضور 23 استان برگزار گردید.

نتایج تیمی مسابقات به توضیح ذیل است:

استان فارس، مقام اول

استان تهران، الف مقام دوم

استان قزوین، مقام سوم

استان خراسان رضوی، کاپ اخلاق

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 570

به "خبرهای کوتاه ورزشی ، قهرمانی کریمی در رقابت های تیر و کمان چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرهای کوتاه ورزشی ، قهرمانی کریمی در رقابت های تیر و کمان چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید