خبرنگاران 16 فیلم کوتاه کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد فراوری شد

به گزارش کد الکترونیک، یاسوج- خبرنگاران- مسؤول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 16 فیلم کوتاه کرونایی از زمان شیوع این بیماری تا به امروز در استان فراوری و منتشر شده است.

خبرنگاران 16 فیلم کوتاه کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد فراوری شد

اکبر آیین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار کد الکترونیک گفت: موضوع این فیلم های کوتاه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و قطع زنجیره انتقال آن بوده است.

وی اضافه کرد: واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد اقدام به فراوری و انتشار این فیلم های کوتاه نموده است.

مسؤول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: بمنظور فراوری این فیلم های کوتاه از خلاقیت هنرمندان هنرهای تصویری استان برای تحقق هر چه بهتر شعار در خانه بمانیم تا زنجیره کرونا قطع گردد استفاده شده است.

آیین عنوان نمود: این فیلم های کوتاه در قالب مستند، موشن گرافی، انیمیشن و کلیپ فراوری و به وسیله رسانه های کهگیلویه و بویراحمد و فضای مجازی منتشر شده اند.

وی ابراز داشت: مهمترین فیلم های کوتاه فراوریی شامل پنج موشن گرافی با موضوع پیغام های بهداشتی کرونا از سوی مهدی نجفی نژاد، 2 موشن گرافی از سوی حمید شیرمردی، 2 استاپ موشن از سوی رضا پور زارعی، انیمیشن یک اتفاق ساده با موضوع پیغام های بهداشتی کرونا به کارگردانی نفیسه خوانساری، کلیپ انقلاب از شروع تا به امروز به کارگردانی رضا دانش پژوه و کلیپ از جنگ تا کرونا با موضوع فداکاری های کادر درمانی کهگیلویه و بویراحمد به کارگردانی سعید کریمی است.

آیین گفت: مستندهای خواهش و اشک های یک پدر به کارگردانی سید جواد هادی اصل، مستند پاکبان ضد ویروس نیست با موضوع کوشش های پاکبانان در شرایط کرونایی به کارگردانی سعید کریمی و فیلم کوتاه داستانی به یاد آنها با موضوع شهدای سلامت به کارگردانی زهرا یزدانی از دیگر فیلم های کوتاه است که با مشارکت حوزه هنری و دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد فراوری و منتشر شده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1129

به "خبرنگاران 16 فیلم کوتاه کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 16 فیلم کوتاه کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید