خبرنگاران معافیت اقتصادیاتی شهرک صنعتی کاسپین، مطالبه فعالان اقتصادی قزوین بود

به گزارش کد الکترونیک، قزوین - خبرنگاران - استاندار قزوین گفت: معافیت اقتصادیاتی شهرک صنعتی کاسپین، مطالبه فعالان اقتصادی قزوین بود که با حمایت دولت و تدبیر و مسوولان کشور تحقق یافت.

خبرنگاران معافیت اقتصادیاتی شهرک صنعتی کاسپین، مطالبه فعالان اقتصادی قزوین بود

به گزارش کد الکترونیک، هدایت الله جمالی پور روز دوشنبه در آیین افتتاح یک شرکت تولیدی که با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه برگزار گشت، اضافه کرد: جا دارد از حمایت های معاون رییس جمهوری از استان قزوین تقدیر و تشکر کنیم و امیدواریم سفر امروز ایشان برای استان مایه خیر و برکت باشد.

وی اضافه کرد: معاون رییس جمهوری در پایان سال 98 عنایت ویژه ای به استان داشتند و کمک ویژه آنها باعث شد تا سال 98 را علیرغم همه سختی ها با موفقیت عبور کنیم.

استاندار قزوین اضافه کرد: شهرک صنعتی کاسپین به دلیل سرمایه گذاری بخش خارجی در این شهرک از شهرک های مهم صنعتی کشور بوده و مجموعه های متعددی از صنایع مختلف با سرمایه گذاری خارجی در آن مستقر شده است.

جمالی پور گفت: این شهرک همیشه مورد توجه دولت و مجموعه مدیران استان بوده است و باید از عنایت سازمان برنامه و بودجه برای معافیت مالیاتی شهرک تقدیر کنیم.

این مسوول اضافه کرد: معافیت مالیاتی این شهرک بعد از لغو شدن مجددا اعمال شد که از مطالبه جدی سرمایه گذاران و صنعتگران شهرک است و منشا خیر و برکت برای استان خواهد بود.

وی با اشاره به همبستگی ویژه در استان، اضافه کرد: امروزه همه مسوولان ارشد استان همفکر و متحد در کنار همدیگر هستند و برای توسعه استان و رفع معضلات و مسائل بدون اعمال نگاه های سلیقه ای و جناحی اقدام می کنند.

جمالی پور در خصوص شکست مفتضحانه آمریکا در سازمان ملل متحد، اضافه کرد: بعد از تشکیل سازمان ملل اولین بار است که آمریکایی ها در سیاست خارجی ناکام شده و برای آنها ذلت به بار آمده است.

وی اضافه کرد: بعد از این ماجرا، کل کشورهای قدرتمند دنیا از آمریکا روی بر گردانده اند و باید قدر این اتفاقات بزرگ را بدانیم و به همدیگر کمک کنیم.

جمالی پور گفت: امروز شرایط ارزی کشور و مقررات گمرکی، واحدهای صنعتی را اذیت می کند و در ترخیص مواد اولیه و ثبت سفارش با مسائلی روبرو هستند که امیدواریم در این سفر، مصوباتی برای رفع آنها داشته باشیم.

در ادامه شرکت ای جی تی در زمینه تولید انواع پارکت و پروفیل با 40 میلیون یور سرمایه گذاری در شهرک صنعتی کاسپین قزوین با اشتغالزایی 150 نفر به بهره برداری رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1320

به "خبرنگاران معافیت اقتصادیاتی شهرک صنعتی کاسپین، مطالبه فعالان اقتصادی قزوین بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معافیت اقتصادیاتی شهرک صنعتی کاسپین، مطالبه فعالان اقتصادی قزوین بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید