خبرنگاران مسابقه کتابخوانی ادب حضور در کردستان برگزار می گردد

به گزارش کد الکترونیک، سنندج - خبرنگاران - مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان از برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان ادب حضور ویژه اعضای کانون های مساجد در قالب طرح ملی راه حل و پیوستن اعضای کانون ها به رزمایش همدلی برای ایران همدل اطلاع داد.

خبرنگاران مسابقه کتابخوانی ادب حضور در کردستان برگزار می گردد

کامل گلباغی عصر چهارشنبه در نشستی با کد الکترونیک با اشاره به اینکه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما میزبان برگزاری مسابقه کتابخوانی ادب حضور است، گفت: این مسابقه ویژه اعضای کانون های مساجد است و علاقه مندان برای شرکت در مسابقه کتابخوانی ادب حضور می توانند تا خاتمه ماه مبارک رمضان به سامانه بچه های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir/home مراجعه نمایند.

وی اضافه نمود: مسابقه کتابخوانی ادب حضور در قالب طرح ملی راه چاره و پیوستن اعضای کانون ها به پویش رزمایش همدلی برای ایران همدل و در راستای پیشگیری از شیوع کرونا و پرهیز از هرگونه تجمع حضوری در سطح کانون های مساجد کشور برگزار می گردد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان در مورد نحوه شرکت در این مسابقه اضافه نمود: به همین منظور اعضای کانون های مساجد استان باید کتاب اسرار ماه رمضان نوشته محمدتقی فیاض بخش را مطالعه نموده و برای شرکت در این مسابقه به پورتال الکترونیک بچه های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir/home مراجعه نمایند.

گلباغی با بیان اینکه شرکت اعضای کانون و کسب نمره قبولی در این مسابقه در شاخص های ارزیابی آن کانون در امسال لحاظ می گردد، تاکید نمود: در خاتمه به نفرات برگزیده این مسابقه کتابخوانی نیز جوایز ارزنده ای اهدا می گردد.

وی یادآور شد: طرح ملی راه چاره، با ارائه راه چارههای مفیدی همچون شناسایی افراد نیازمند و متضرر از کرونا و جلب مشارکت های خیرین، موجی از همدلی و همراهی اعضای کانون های مساجد در کمک رساندن به این قشر ضعیف جامعه را فراهم نموده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1145

به "خبرنگاران مسابقه کتابخوانی ادب حضور در کردستان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسابقه کتابخوانی ادب حضور در کردستان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید