خبرنگاران غربالگری بیماری کرونا در خروجی های البرز انجام شود

به گزارش کد الکترونیک، کرج - خبرنگاران - استاندار البرز گفت: بنابر توصیه رییس جمهوری غربالگری بیماری کرونا باید در خروجی های این استان انجام شود .

خبرنگاران غربالگری بیماری کرونا در خروجی های البرز انجام شود

عزیزاله شهبازی روز چهارشنبه در بازدید از مبادی خروجی استان البرز و نظارت بر فرایند غربالگری و پایش بیماری کرونا اضافه کرد: در جلسه ای که هفته گذشته به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهوری برگزار گشت، ایشان توصیه کردند که با توجه به اینکه معطلی خودرو ها در خروجی کرج ترافیک زیادی دارد برنامه ریزی شود که با توجه به مصوبه ستاد ملی، غربالگری در خروجی های استان البرز انجام شود.

وی ادامه داد: تیم های هلال احمر با دستگاه های تب سنج به کنترل مبادی می پردازند، نیروی انتظامی، مسوولان محلی و راهداری استان البرز نیز همراهی لازم را دارند.

شهبازی گفت: تیم های هلال احمر مجهز به تب سنج در تیم های دونفره در سه لاین به صورت مجزا به رصد و پایش مسافران عبوری می پردازند.

وی اضافه کرد: اکنون در البرز هزار و 49 تخت شرایط لازم را برای نقاهتگاه دارند و تا به امروز در این زمینه 300 تخت به بخش درمان دانشگاه علوم پزشکی متصل شده است.

استاندار البرز با قدردانی از تلاش های نیروهای هلال احمرو نیروی انتظامی در کنترل مبادی استان اضافه کرد: کسانی که به استان های آلوده سفر کرده اند و علایم بیماری را دارند، 14 روز قرنطینه می شوند.

تا به امروز تست کرونای یک هزارو296 بیمار در البرز مثبت بوده و در مجموع 186 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در این استان جان باخته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1031

به "خبرنگاران غربالگری بیماری کرونا در خروجی های البرز انجام شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران غربالگری بیماری کرونا در خروجی های البرز انجام شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید