خبرنگاران توسعه ورزش گلف در کهگیلویه و بویراحمد همراه با عدالت محوری باشد

به گزارش کد الکترونیک، یاسوج- خبرنگاران- مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: توسعه رشته ورزشی گلف در هشت شهرستان این استان همراه با توجه به اصل مهم عدالت محوری باشد.

خبرنگاران توسعه ورزش گلف در کهگیلویه و بویراحمد همراه با عدالت محوری باشد

به گزارش کد الکترونیک، سید محمدتقی علوی روز چهارشنبه در نشست مجمع انتخابات هیأت گلف کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گفت: نباید هیچگونه تبعیض و یا بی عدالتی در این زمینه از سوی هیأت گلف استان انجام شود.

وی افزود: شتاب بخشی در راه اندازی هیأت های گلف شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد و تعیین رؤسای آنها در پیشرفت روزافزون این رشته ورزشی نوپا در استان مؤثر است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: توقع و انتظار از رییس جدید هیأت گلف این استان به دلیل تازه تأسیس بودن آن در استان تا حدودی بالاست.

علوی اعلام کرد: برقراری تعامل و ارتباط لازم با اداره های ورزش و جوانان شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد از سوی رییس جدید هیأت گلف استان می تواند کمک بسزایی به ارتقا و اعتلای این رشته ورزشی کند.

وی ابراز داشت: اهتمام جدی به مباحث استعدادیابی و آموزش از سوی رییس جدید هیأت گلف کهگیلویه و بویراحمد برای گسترش هر چه بیشتر این رشته ورزشی در استان ضروری است.

مهمترین برنامه های مطرح شده از سوی تنها کاندیدای تصدی پست ریاست هیأت گلف کهگیلویه و بویراحمد در این مجمع شامل ساماندهی و جذب ورزشکاران، راه اندازی تعدادی سالن و زمین، برگزاری دوره های آموزشی مربیگری و داوری، توجه به مقوله استعدادیابی و جلب حمایت فدراسیون برای تأمین وسایل، تجهیزات و امکانات گران قیمت این رشته ورزشی بود.

تعداد اعضای حاضر در این مجمع 14 نفر بود که بر اساس قوانین، مقررات و آیین نامه ها 2 نفر آنها حق رأی دادن نداشتند.

ظهراب محمودی به عنوان تنها کاندیدا از مجموع 12 رأی مأخوذه در این مجمع با کسب کل آرا به مدت چهار سال به عنوان رییس هیأت گلف کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و معرفی شد.

تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف افزون بر 50 هزار نفر است.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1110

به "خبرنگاران توسعه ورزش گلف در کهگیلویه و بویراحمد همراه با عدالت محوری باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توسعه ورزش گلف در کهگیلویه و بویراحمد همراه با عدالت محوری باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید