حادثه تلخ در محبوب ترین جذابیت توریستی لندن ، سقوط یک کودک از بام موزه تیت لندن؛ بازداشت پسر 17 ساله

به گزارش کد الکترونیک، یک پسر 6 ساله از طبقه دهم ساختمان موزه تیت مدرن لندن به پایین پرت شد.

حادثه تلخ در محبوب ترین جذابیت توریستی لندن ، سقوط یک کودک از بام موزه تیت لندن؛ بازداشت پسر 17 ساله

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

کد الکترونیک: این کودک که روی بام طبقه پنجم این ساختمان افتاد از طریق آمبولانس هوایی (هلی کوپتر) به بیمارستان منتقل شد. جراحات او شدید بوده است اما گزارش شده که وضعیت او پایدار است.

یک پسر 17 ساله به ظن اقدام به قتل در بازداشت پلیس است. به گفته پلیس انگیزه او از این اقدام تعیین نیست و همچنین به نظر می رسد که هیچ آشنایی قبلی با این کودک نداشته است.

موزه تیت مدرن امروز به روی بازدیدکنندگان باز بوده است اما پشت بام طبقه دهم که محلی برای دیدن مناظر اطراف است، از دیروز و به دنبال این حادثه به روی بازدید کنندگان بسته شده است.

موزه تیت مدرن، نوزده سال پیش در ساختمان یک نیروگاه بی استفاده در کنار رودخانه تیمز لندن ساخته شده و پشت بام طبقه دهم که برای دیدن مناظر اطراف است از سه سال پیش به روی بازدیدکنندگان باز شده است.

این موزه که محل نمایش هنرهای تجسمی مدرن است در سال 2018 با 5 میلیون و نهصد هزار بازدیدکننده، محبوب ترین جذابیت توریستی لندن معرفی شده است.

به گزارش کد الکترونیک، تیت مدرن (Tate Modern) نگارخانه هنرهای مدرن در لندن بریتانیا است. این موزه بخشی از مجموعه موزه های بریتانیا است که شامل موزه تیت بریتانیا، موزه مدرن تیت، موزه سنت ایوز و تیت لیورپول است.

این مجموعه پربازدیدترین موزه هنرهای مدرن در دنیا با بیش از 4.7 میلیون بازدیدکننده در سال است. این موزه در جای قبلی نیروگاه بنک ساید در منظقه بنکساید مرکز لندن است.

منبع: چمدان
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 390

به "حادثه تلخ در محبوب ترین جذابیت توریستی لندن ، سقوط یک کودک از بام موزه تیت لندن؛ بازداشت پسر 17 ساله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حادثه تلخ در محبوب ترین جذابیت توریستی لندن ، سقوط یک کودک از بام موزه تیت لندن؛ بازداشت پسر 17 ساله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید