ثبت 4299 شرکت به آدرس یک واحد آپارتمان در برج صدف کیش، از کم اطلاعی ترکان تعجب می کنم

به گزارش کد الکترونیک، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در واکنش به اظهارات روز گذشته اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: تا 31 تیر سال جاری، 10 هزار و 961 شرکت در کیش به ثبت رسیده که از این تعداد، 4 هزار و 299 شرکت به آدرس یک واحد آپارتمانی در برج صدف کیش ثبت شده است.

ثبت 4299 شرکت به آدرس یک واحد آپارتمان در برج صدف کیش، از کم اطلاعی ترکان تعجب می کنم

جهت دریافت خدمات اجرای رووف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار قضایی کد الکترونیک، ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد، به تازگی اظهارات سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر ثبت 9 هزار و 300 شرکت صوری در جزیره کیش و ثبت دو هزار و 800 شرکت به نام یک واحد آپارتمان را تکذیب و گفته که بهتر است آقای سراج به عنوان رئیس سازمان بازرسی کل کشور، اگر مدارکی درخصوص مطالبی که فرموده اند دارند، به ما بدهند تا آنالیز کنیم و اگر صحت داشت، آن گاه موضوع رسانه ای بگردد.

سراج در همین ارتباط به خبرنگار قضایی کد الکترونیک گفت: اتفاقاً ما اشتباه کردیم و کم گفتیم زیرا طبق نامه سازمان مناطق آزاد، تا تاریخ 31 تیر سال جاری، 10 هزار و 961 شرکت در منطقه آزاد کیش به ثبت رسیده که از این تعداد فقط چهار هزار و 299 شرکت به آدرس یک واحد آپارتمانی در برج صدف کیش ثبت شده است.

به گفته رئیس سازمان بازرسی کل کشور همچنین از این 10 هزار و 961 شرکت، دو هزار و 20 شرکت به آدرس یک واحد آپارتمان در بازار ونوس ثبت شده است.

سراج گفت: از آقای ترکان تعجب می کنم که اینقدر اطلاعات شان کم است.

به گزارش کد الکترونیک، دبیر شورای عالی مناطق آزاد با اشاره به نحوه ثبت شرکت ها در این مناطق، توضیح داد: پس از اینکه شرکت ها در مناطق آزاد ثبت می شوند، باید ترازنامه سالانه که یکی از مهم ترین گزارش های اقتصادی است و شرایط دارایی، بدهی و سرمایه واحد تجاری را در تاریخ مشخصی نمایش می دهد، بدهند.

ترکان اضافه کرد: اگر شرکتی در مناطق آزاد باشد که ترازنامه سالانه خود را برای آنالیز ارائه نکند، قطعا جلوی ادامه فعالیت آن گرفته می گردد و اینکه شرکتی در مناطق آزاد باشد که صرفا نسبت به صدور فاکتور برای فرار از اقتصادیات اقدام کند، بعید می دانم وجود خارجی داشته باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1020

به "ثبت 4299 شرکت به آدرس یک واحد آپارتمان در برج صدف کیش، از کم اطلاعی ترکان تعجب می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت 4299 شرکت به آدرس یک واحد آپارتمان در برج صدف کیش، از کم اطلاعی ترکان تعجب می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید