توقیف محموله 35 تنی برنج قاچاق در پایانه مرزی چذابه

به گزارش کد الکترونیک، فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف یک دستگاه کامیون باری و کشف 35 تن برنج قاچاق در پایانه مرزی چذابه خبر داد.

توقیف محموله 35 تنی برنج قاچاق در پایانه مرزی چذابه

به گزارش گروه اجتماعی کد الکترونیک، سردار لطفعلی پاکباز در تشریح این خبر اظهار کرد: روز گذشته مأموران هنگ مرزی دشت آزادگان در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل خودرو های باری در بارانداز پایانه مرزی چذابه، به یک دستگاه کامیون باری حامل بار تجاری مظنون شده و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی دقیق از این کامیون 35 تن برنج که بدون مجوز و با هدف خروج از کشور بارگیری شده و در زیر بار اصلی با شگرد های خاص جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان با اشاره به دستگیری 2 قاچاقچی، شرح داد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را 3 میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد کردند که پس از تشکیل پرونده اولیه به همراه متهمان به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

سردار پاکباز با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، گفت: تلاش مرزبانان برای مبارزه با اخلال گران اقتصادی با قوت ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 956

به "توقیف محموله 35 تنی برنج قاچاق در پایانه مرزی چذابه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقیف محموله 35 تنی برنج قاچاق در پایانه مرزی چذابه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید