تهیه پروتکل سلامت محیط کار موزه ها به منظور پیشگیری از کرونا

به گزارش کد الکترونیک، تهیه پروتکل سلامت محیط کار در موزه ها به منظور پیشگیری از کرونا با همکاری پژوهشکده حفاظت و بازسازی آثار فرهنگی تاریخی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در حال انجام است.

تهیه پروتکل سلامت محیط کار موزه ها به منظور پیشگیری از کرونا

به گزارش کد الکترونیک به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، اجرای این پروتکل در نخستین گام به بررسی سلامت محیط کار در موزه های کشور می پردازد.

سیاست های کلی موزه ها در حین مواجهه با یک بیماری همه گیر جهانی از مرحله پیش شروع پاندمی تا پس از بحران، معرفی ویروس کووید 19، ارائه تاریخچه ای از بیماری و شرایط انتقال و راه های حفاظت فردی افراد در مقابل بیماری بخشی از این پروتکل است.

همچنین مروری بر بهداشت کارکنان و سیاست های اداری در مقابله با بیماری (برخورد کارفرمایان با کارکنان، سیاست های بهداشتی در محیط، راه کارهای در خصوص برگزاری جلسات و ...)، مروری بر سیاست های پاک سازی محیط های موزه ای در مواقع مواجهه با بیماری، سیاست های نگهداری آثار در موزه ها در تعطیلی های طولانی مدت و استفاده از روش های دیجیتال برای حفظ ارتباط با مخاطبان در زمان تعطیلی موزه ها از موارد دیگری است که در تهیه پروتکل یادشده بررسی خواهد شد.

متن اصلی پروتکل سلامت محیط کار پس از نخستین اجرا در موزه ملی ایران برای استفاده عموم در سایت پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری قرار خواهد گرفت.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1112

به "تهیه پروتکل سلامت محیط کار موزه ها به منظور پیشگیری از کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهیه پروتکل سلامت محیط کار موزه ها به منظور پیشگیری از کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید