تست کرونا رییس جمهوری برزیل منفی شد (

به گزارش کد الکترونیک، رییس جمهوری برزیل در حساب توییتری خود از منفی شدن تست کرونایش اطلاع داد.

تست کرونا رییس جمهوری برزیل منفی شد (

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش کد الکترونیک ژاِییر بولسونارو رییس جمهوری 65 ساله برزیل که 18 روز پیش تست کرونایش مثبت اعلام شد در چهارمین تست خود پس از ابتلا به کرونا در 7 ژوئیه گذشته، علایمی از وجود ویروس کرونا در بدنش دیده نشده است.

او اعلام نموده با قرص مالاریا (هیدروکسی کلورکین) خود را درمان نموده، قرصی که درباره تاثیرگذاری آن در درمان بیماری کووید19 میان صاحبنظران اختلاف نظر است.

رییس جمهوری برزیل 2 هفته گذشته را در قرنطینه قرار داشت. او پیش از تشخیص ابتلا به کرونا مدام در سفر بود و تخمین زده می گردد به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی احتمالا ممکن است دهها نفر را به ویروس آلوده نموده باشد.

بولسونارو در صفحه توییتر خود با انتشار عکسی از خود در حالی که یک جعبه قرص هیدروکسی کلورکین را در دست دارد؛ از منفی بودن تست کرونای خود ابراز شادمانی نموده است.

او پیشتر بارها تاکید نموده بود کرونا نمی گیرد و به دلیل اینکه ورزشکار است حتی اگر بگیرد نوعی خفیف از این بیماری از تجربه خواهد نمود. او کرونا را یک سرما خوردگی ساده توصیف می نماید. برزیل پس از ایالات متحده آمریکا بیشترین میزان ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا در دنیا را دارد.

شکایت انجمن روزنامه نگاران از رییس جمهوری کرونایی برزیل

کرونا از تن رییس جمهوری برزیل بیرون نمی رود

منبع: عصر ایران
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1184

به "تست کرونا رییس جمهوری برزیل منفی شد (" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست کرونا رییس جمهوری برزیل منفی شد ("

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید