ترامپ: ایران و چین می خواهند با ما توافق نمایند

به گزارش کد الکترونیک، رئیس جمهور آمریکا بامداد آدینه (به وقت تهران) در جمع طرفداران خود در شهر منچستر ایالت نیوهمپشایر مدعی شد که ایران و چین به دنبال توافق با او هستند.

ترامپ: ایران و چین می خواهند با ما توافق نمایند

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش گروه مانیتورینگ بین الملل کد الکترونیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بامداد آدینه (25 مرداد/16 اوت) در یک سخنرانی در منچستر، بزرگترین شهر ایالت نیوهمپشایر بار دیگر ادعاهای غیردقیقی که قبلاً درباره ایران مطرح نموده را تکرار کرد.

ترامپ در بخشی از سخنان خود مدعی شد که ایران و چین خواهان توافق با او هستند. او گفت: من هیچ وقت نگفتم مسئله چین مسئله راحتی خواهد بود، ولی سخت هم نیست. آنها می خواهند توافق نمایند. همین دیروز با او (رئیس جمهور چین) گفت وگو کردیم. می خواهند توافق نمایند. مجبورند توافق نمایند.

رئیس جمهور آمریکا در قسمت دیگری از این سخنرانی یکبار دیگر این ادعا که دولت آمریکا به موجب برجام به ایران 150 میلیارد دلار پول داده است را تکرار کرد و مدعی شد که واشنگتن ما به ازای این پول، چیزی به دست نیاورده است.

او گفت: ما به فاجعه [توافق هسته ای] ایران پایان دادیم. نظرتان درباره اینکه ما به آنها 150 میلیارد دلار پول و 1.8 میلیارد پول نقد دادیم چیست؟ پول نقد، پول نقد، پول نقد، پول نقد! ما هیچ چیز به دست نیاوردیم. آنها هم می خواهند توافق نمایند. چین می خواهد توافق کند و بگذارید به شما بگویم که ایران هم می خواهد توافق کند، چون تحریم های برای آنها خوب نیست و از این مسئله خرسند نیستند. باید ببینیم کار چطور پیش می رود ولی کار دست کاردان است.

در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 347

به "ترامپ: ایران و چین می خواهند با ما توافق نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: ایران و چین می خواهند با ما توافق نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید