تدابیر احتیاطی اندونزی برای جلوگیری از گسترش داعش

به گزارش کد الکترونیک، خبرنگاران: دولت اندونزی با هدف جلوگیری از گسترش داعش عضویت در این گروه تکفیری را ممنوع اعلام نموده و نیروهای امنیتی این کشور نیز تدابیر احتیاط آمیزی را برای مقابله با این گروه اتخاذ نموده اند.

تدابیر احتیاطی اندونزی برای جلوگیری از گسترش داعش

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل کد الکترونیک به نقل از خبرگزاری آناتولی؛ رئیس سازمان نظم عمومی اندونزی امروز چهارشنبه تاکید نمود: افسران امنیتی همه نشانه های مربوط به داعش را از دیوارها و اماکن عمومی مناطق مرکزی جاوا از بین برده اند. دولت اندونزی روز دوشنبه دستور داده است تا حمایت از این گروه تکفیری ممنوع گردد.

بر اساس این گزارش وی توضیح داد: این تصویر مورد آزار و اذیت شهروندان می گردد. ساکنان اندونزی ناگهان صبح این تصاویر را روی دیوارهای شهر دیده اند بدون آنکه بدانند چه کسی مسئول آن است.

این تدابیر در شرایطی اتخاذ شده است که ابو محمد الاندونزی فراری تحت تعقیب در فیلمی ویدئویی موسوم به به صفوف بپیوندید که ظاهرا از یک اردوگاه آموزشی گرفته شده است از شهروندان اندونزیایی خواسته است تا به داعش بپیوندند.

وی در این فیلم ویدئویی می گوید: ما از شما سئوال می کنیم؛ ایمان شما کجا رفته است؟ چرا نگران هستید؟ علت ترس و نگرانی شما چیست؟ آیا فرزندان و همسران شما علت آن است که در جهاد شرکت نمی کنید؟ آیا خانه ها؛ کسب و کار و سرمایه و ثروت شما از خدا و رسول او و جهاد در راه او محبوب تر است؟

ابو محمد الاندونزی یکی از 56 تبعه اندونزیایی است که به عضویت داعش درامده اند. گروه مجاهدین شرق اندونزی نیز که ظاهرا 150 عضو دارد پیش از این حمایت خود را از داعش اعلام نموده است.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 405

به "تدابیر احتیاطی اندونزی برای جلوگیری از گسترش داعش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدابیر احتیاطی اندونزی برای جلوگیری از گسترش داعش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید