برگزاری انتخابات هیئت مدیره دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی

به گزارش کد الکترونیک، خبرنگاران: رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی خراسان رضوی گفت: انتخابات هیئت مدیره جدید دفاتر انجمن صنفی خدمات مسافرتی استان برگزار می گردد.

برگزاری انتخابات هیئت مدیره دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اخذ ویزا کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

محمد سعید ولی زاده در گفت وگو با خبرنگار کد الکترونیک در مشهد مقدس، اظهار کرد: طبق ماده 131 قانون کار، انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و زیارتی خراسان رضوی نمی تواند دارای مؤسسات غیرانتفاعی و درآمدزا باشد و باید مسائل مالی را به وسیله حق عضویت اعضای خود حل کنیم.

وی بیان نمود: یکی از اهداف اصلی باید تشکیل تعاونی انجمن خدمات مسافرتی باشد و اعضای هیئت مدیره فعلی در صورتی که در دور جدید انتخابات نیز رأی بیاورند، این برنامه را در دستور کار خود قرار می دهند.

ولی زاده اضافه نمود: یکی دیگر از اولویت های هیئت مدیره فعلی این است که انجمن را از اجاره نشینی خلاص کند و مکان ثابتی را برای استقرار انجمن در نظر بگیرد.

وی اظهار داشت: برخورد با دفاتر غیرمجازی که خدمات مسافرتی و گردشگری به مسافران ارائه می نمایند نیز در رأس اولویت های هیئت مدیره قرار گرفته است و کوشش می کنیم میزان ارتباطات خود را با سایر نهادها و ارگان های استان افزایش دهیم.

ولی زاده با اشاره به زمان برگزاری انتخابات هیئت مدیره جدید دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی خراسان رضوی توضیح داد: این انتخابات روز پنج شنبه این هفته ساعت 17 در محل تالار نور اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی برگزار می گردد.

وی اظهار داشت: توسعه فعالیت های مرتبط با خدمات گردشگری و مسافرتی در همه زمینه ها یکی از اهداف اصلی این انجمن است و کوشش می کنیم تا براساس شعار همبستگی صنفی، توسعه پایدار ملاک ها و معیارهای خود را در صورت انتخاب در انتخابات هیئت مدیره جدید، پیاده سازی کنیم.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 814

به "برگزاری انتخابات هیئت مدیره دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری انتخابات هیئت مدیره دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید