برقراری نظم و امنیت انتخابات از مأموریت های مهم پلیس است

به گزارش کد الکترونیک، خبرنگاران/لرستان فرمانده انتظامی لرستان برگزاری انتخابات را یکی از مهم ترین مأموریت های پلیس خواند و گفت: نیروی انتظامی به عنوان خادم مردم با توان بیشتری در انتخابات دوم اسفند حضور دارد و با همکاری مردم نظم و امنیت و آرامش انتخابات را برقرار خواهد نمود.

برقراری نظم و امنیت انتخابات از مأموریت های مهم پلیس است

سردار حاجی محمدمهدیان نسب امروز در جمع کد الکترونیک با بیان اینکه انتخابات علاوه بر نشان دادن عزم ایستادگی مردم در راه انقلاب، تسلیم نشدن در برابر بیگانگان را به دنیا نشان خواهد داد، اظهار کرد: نیروهای نظامی و انتظامی جهت عدم وابستگی به احزاب و جناح ها و ارتباط مستقیم با مقوله امنیت، بیش از سازمان های دیگر مورد توجه و هجوم حملات فرهنگی و اعتقادی دشمن هستند.

وی ضمن لزوم هوشیاری کارکنان، در مقابل توطئه های دشمن مطرح کرد: حضور حماسی همه کارکنان همگام با مردم در انتخابات و پای صندوق های رأی مشت محکمی بر دهان همه ابرقدرت ها بوده و مردم این بار نیز مثل همواره با رأی خود پایه دین و انقلاب اسلامی را مستحکم تر خواهند کرد.

فرمانده انتظامی لرستان با تأکید بر حفاظت از صندوق های اخذ رأی، آسیب ها و تهدیدات احتمالی در زمان برگزاری انتخابات اعلام کرد: شرکت در این آزمون مهم به عنوان یک وظیفه شرعی امری لازم است و همه باید به تکلیف خود عمل نمایند.

سردار مهدیان نسب با تأکید بر اینکه پلیس مسئول برقراری نظم و امنیت در تمامی مراحل انتخابات است گفت: بی طرفی و اقدامات حرفه ای پلیس باعث اقتدار ناجا خواهد بود.

وی با بیان اینکه پلیس استان آمادگی دارد تا انتخاباتی امن با همکاری مردم و دستگاه های دولتی برگزار گردد بر تکریم ارباب رجوع، حسن خلق، نحوه برخورد مؤدبانه توأم با سعه صدر با مردم تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 895

به "برقراری نظم و امنیت انتخابات از مأموریت های مهم پلیس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برقراری نظم و امنیت انتخابات از مأموریت های مهم پلیس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید