اولین سفیر آمریکا در بلاروس پس از 12 سال منصوب می گردد

به گزارش کد الکترونیک، پایگاه فارن پالسی گزارش داد، انتظار می رود دولت ترامپ جولی فیشر را به عنوان سفیر این کشور در بلاروس منصوب کند.

اولین سفیر آمریکا در بلاروس پس از 12 سال منصوب می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش کد الکترونیک، براساس گزارش روز دوشنبه فارن پالسی، دولت ترامپ احتمالا فیشر را که دیپلماتی حرفه ای است، به عنوان اولین سفیر آمریکا در بلاروس از سال 2008، منصوب می نماید.

جولی فیشر اکنون معاون وزیر خارجه آمریکا در امور غرب اروپا و اتحادیه اروپاست. او همچنین به عنوان معاون سفیر در هیات آمریکا در ناتو خدمت نموده است و سابقه فعالیت در سفارت های آمریکا در اوکراین، گرجستان و روسیه را دارد.

مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا آدینه با الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهوری بلاروس در مینسک ملاقات کرد و طرفین درباره مسائلی در راستای منافع دوجانبه و همچنین ارتقای روابط دوجانبه گفت وگو کردند.

سپتامبر گذشته، دیوید هِیل معاون وزیر خارجه آمریکا در امور سیاسی در جریان سفر به مینسک گفت، ایالات متحده و بلاروس برای بازگشت دوجانبه سفیرهایشان آماده می شوند. در حال حاضر، سفارتخانه ها در این دو کشور با کاردار اداره می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 874

به "اولین سفیر آمریکا در بلاروس پس از 12 سال منصوب می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین سفیر آمریکا در بلاروس پس از 12 سال منصوب می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید