انتخاب آزادکاران اعزامی به جام جهانی بعد از جام تختی

به گزارش کد الکترونیک، علیرضا رضایی ضمن مثبت خواندن تصمیم فدراسیون کشتی مبنی بر حضور تیم کشتی امید به جای تیم بزرگسالان در رقابتهای جام جهانی 2019 روسیه به خبرنگاران گفت: مطمئنا این فرصت بدست آمده می تواند در سطح فنی و تجربی آزادکاران امید تاثیر فراوانی داشته باشد. کشتی گیران رده جوانان و امید همیشه به میادین اینچنینی احتیاج دارند و هر چه در این مسابقات حضور یابند می توانند سریعتر و پخته تر گام در راستا و صندلی باتجربه های تیم ملی بزرگسالان بگذارند.

انتخاب آزادکاران اعزامی به جام جهانی بعد از جام تختی

وی با اشاره به این موضوع که فرصت کافی برای انتخاب ترکیب اعزامی به جام جهانی وجود دارد، اضافه نمود: پیکارهای جام جهانی 2019 روسیه طی روزهای 25 و 26 اسفند در شهر یاکوتسک برگزار خواهد شد که ما تا آن موقع می توانیم به خوبی نفرات اعزامی را انتخاب و تجهیز کنیم.

سرمربی تیم کشتی آزاد امید کشورمان در سرانجام ادامه داد: با هماهنگی های اجرا شده با حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون و غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی بزرگسالان مقرر شد ما در چند وزن از نفرات تیم ملی بزرگسالان هم بهره ببریم و آنها را در ترکیب تیم اعزامی به جام جهانی در کنار آزادکاران امید قرار دهیم.

به گزارش کد الکترونیک، پس از برگزاری نشست مشترک سرپرست فدراسیون با اعضای کادر فنی تیم ملی بزرگسالان و سرمربی تیم امید و آنالیز شرایط این دو تیم، مقرر شد با توجه به درخواست علیرضا رضایی، تیم امید به نمایندگی از کشتی ایران در جام جهانی 2019 روسیه شرکت کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 199

به "انتخاب آزادکاران اعزامی به جام جهانی بعد از جام تختی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب آزادکاران اعزامی به جام جهانی بعد از جام تختی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید