ادامه خشم غرب از عملیات ادلب، سوئد خواهان فشار اروپا علیه سوریه شد

به گزارش کد الکترونیک، وزیر خارجه سوئد هم راستا با مخالفت های غرب با عملیات پاکسازی تروریست ها در استان ادلب، تشدید فشار اتحادیه اروپا بر سوریه را خواهان شده است.

ادامه خشم غرب از عملیات ادلب، سوئد خواهان فشار اروپا علیه سوریه شد

به گزارش گروه بین الملل کد الکترونیک، آن لینده وزیر خارجه سوئد بعد از حضور در نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا خواهان تشدید فشار اروپا بر دولت بشار اسد شده و عملیات ارتش سوریه در ادلب را محکوم نموده است.

به نوشته ینی شفق، وزیر خارجه سوئد بعد از حضور در نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل، مطلبی در فیس بوک خود منتشر نموده و عملیات ارتش سوریه در استان ادلب برای پاکسازی آن از تروریست ها را وحشتناک خوانده است.

آن لینده از اتحادیه اروپا خواست، فشار بر رژیم بشار اسد را به منظور مقابله با عملیات ارتش سوریه در استان ادلب تشدید کند.

صحبت های وزیر خارجه سوئد در حالی مطرح شده که اتحادیه اروپا روز گذشته در واکنش بهخ پیشروی های ارتش سوریه در عملیات پاکسازی و آزادسازی استان ادلب از تروریست ها، تحریم ها علیه سوریه را تشدید کرد. در بیانیه اتحادیه اروپا تصریح شد: مجلس اتحادیه اروپا امروز 8 بازرگان برجسته و دو نهاد مرتبط با بازرگانان نظام سوریه و حامیانش را در لیست تحریم ها قرار داد.

تحریم های جدید، انسداد دارایی های بانک مرکزی سوریه در اروپا و علاوه بر آن تحریم نفتی و محدودیت هایی در زمینه سرمایه گذاری در سوریه را نیز شامل می گردد (جزئیات بیشتر).

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 902

به "ادامه خشم غرب از عملیات ادلب، سوئد خواهان فشار اروپا علیه سوریه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه خشم غرب از عملیات ادلب، سوئد خواهان فشار اروپا علیه سوریه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید