اتحادیه اروپا خود را برای برگزیتِ بدون توافق آماده می نماید

به گزارش کد الکترونیک به نقل از رویترز، میشل بارنیه نماینده بروکسل در مذاکرات خروج انگلیس با اتحادیه اروپا، پس از دور جدید مذاکرات با بریتانیا گفت که این کشور در بسیاری از موارد، اتحادیه را ناامید نموده است.

اتحادیه اروپا خود را برای برگزیتِ بدون توافق آماده می نماید

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

او اضافه نمود: اتحادیه اروپا در مواردی مانند ماهی گیری، دادگاه عالی اروپا و دیگر موارد در مقابل بریتانیا انعطاف نشان داده است، اما هنوز اختلافات چشمگیری در زمینه های منافع اساسی اروپا در مذاکرات با بریتانیا باقی مانده است.

بارنیه در ادامه گفت مذاکرات به بحران رسیده و اتحادیه از بریتانیا می خواهد که تضمین هایی در زمینه های رقابتی بودن بازارها، موضوع محیط زیست، مسائل اقلیمی و استانداردهای اجتماعی و کارگری ارائه کند.

نماینده اروپا در امور برگزیت توضیح داد: بریتانیا به حد کافی برای حل مناقشات و اختلافات با اتحادیه اروپا کوشش نکرده و هیچ کس نباید تبعات اجتماعی و مالی خروج بدون توافق از اتحادیه اروپا را دست کم بگیرد.

وی همچنین گفت که کماکان اتحادیه اروپا با بریتانیا در تماس است، اما اقدامات خود را بر آمادگی هر چه بیشتر برای برگزیتی بدون توافق تا سرانجام سال شتاب می بخشد.

مهلت زمانی موسوم به دوره انتقالی در سرانجام امسال میلادی تمام خواهد شد و جنبه های مهم مناسبات دو طرف باید تا قبل از این مهلت تعیین گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 1355

به "اتحادیه اروپا خود را برای برگزیتِ بدون توافق آماده می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا خود را برای برگزیتِ بدون توافق آماده می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید