سرمایه گذاری هنگفت رونالدو بر روی یک بازی!

به گزارش کد الکترونیک، زومجی نوشت: کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال با سرمایه گذاری 40 میلیون دلاری به صورت رسمی به تیم توسعه بازی UFL پیوست.

سرمایه گذاری هنگفت رونالدو بر روی یک بازی!

با اینکه ورزش فوتبال به عنوان یکی از پرطرفدارترین ورزش ها در دنیا شناخته می گردد، اما در صنعت بازی های ویدیویی مهره های اصلی را تنها الکترونیک آرتز و کونامی شکل داده اند. چندی پیش بود که استودیوی Strikerz از یک شبیه ساز فوتبال تازه رونمایی کرد. بازی UFL با وعده ارائه یک گیم پلی کاملا تازه و مهارت محور و البته رایگان توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرد.

تاکسی های پرنده بر فراز شهر بن سلمان به پرواز در می آیند!

حال در تازهترین اخبار بازی، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه کریستیانو رونالدو، ستاره فوتبال سرمایه گذاری هنگفتی روی این بازی انجام داده است. به نظر می رسد او که اکنون به سال های پایانی دوران حرفه ای خود نزدیک شده است، با این سرمایه گذاری 40 میلیون دلاری خود را در قالب تازهی از این ورزش می بیند.

رونالدو علاوه بر معروفیت بالای خود در دنیای فوتبال، با بیش از 614 میلیون دنبال کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام به عنوان یکی از تاثیرگذارترین افراد در دنیای فوتبال شناخته می گردد. از همین رو سرمایه گذاری او روی بازی UFL می تواند درصد موفقیت این اثر را تا حد زیادی افزایش دهد. او با انتشار بیانیه ای ضمن تایید این خبر اظهار داشت که بسیار خوشحالم که بخشی از این پروژه هستم چراکه اطمینان دارم بازی UFL نسل تازهی از شبیه ساز فوتبال خواهد بود.

درکنار استودیوی Strikerz، شرکت بین المللی بازی سازی XTEN Limited با بیش از 200 کارمند در سراسر دنیا در تیم توسعه بازی نیز حضور دارد؛ تیمی که تنها هدف آن ها بازطراحی شبیه سازهای فوتبال با بازی UFL اعلام شده است. یوجین نشیلوف، مدیرعامل استودیوی Strikerz، ضمن ابراز خوشحالی از این اتفاق حضور رونالدو در تیم توسعه بازی را امری تأثیرگذار دانست. پیوستن کریستیانو رونالدو به ما به عنوان یک شریک و سرمایه گذار گامی مهم روبه جلو و تاییدی بر دیدگاه ما برای توسعه یک بازی پیشرو برای طرفداران فوتبال در دنیا است.

اگرچه هنوز تاریخ دقیق عرضه بازی UFL اعلام نشده است اما به زودی فاز تست بازی آغاز خواهد شد. بازی UFL قرار است برای کنسول های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس روانه بازار گردد.

لطفا نظرات و پیش بینی های خود در مورد بازی UFL را با ما و سایرین به اشتراک بگذارید.

هوش مصنوعی تهران را در 50 سال آینده به تصویر کشید!/ عکس

عکس | مدل گران تر شیائومی ارزش خریدن دارد؟

افشای تغییرات دوربین سامسونگ های آینده!

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 آذر 1402 بروزرسانی: 27 آذر 1402 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2447

به "سرمایه گذاری هنگفت رونالدو بر روی یک بازی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری هنگفت رونالدو بر روی یک بازی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید