بدنه این خودرو با طلای 24 عیار پوشیده شده، عکس

به گزارش کد الکترونیک، کونیگزگ در حال ساخت تنها 125 نمونه از مدل یسکو است و نمونه ای که کاملاً از فیبرکربن براق و بعلاوه طلای 24 عیار پوشیده شده است، به تازگی از کارخانه خارج شده است.

بدنه این خودرو با طلای 24 عیار پوشیده شده، عکس

امیرمسعود عابدین: این خودروساز سوئدی جایگزین آگرا را در سال 2019 رونمایی کرد و به نظر می رسد شخصی که این نمونه را سفارش داده از یک آگرا RS خاص الهام گرفته است. آن آگرا، که معروف به ققنوس است، در اصل برای غول املاک و مستغلات ایالات متحده یعنی مانی خوشبین ساخته شد و با پنل های فیبر کربنی همراه با تریم طلایی طراحی شده است.

  • اولین تصادف تسلا سایبرتراک پس از رونمایی/برخورد پیکاپ غول پیکر تسلا با یک تویوتا کرولا در جاده/عکس

در خصوص این یسکو، هر قطعه بیرونی آن از فیبرکربن با پوششی شفاف ساخته شده است که به نظر می رسد لکه هایی از طلا در داخل آن وجود دارد. سپس بعضی از بخش های مختلف بیرونی با ورق طلای 24 عیار پوشانده شده است. این بخش ها شامل کاناردهای جلو (بالچه های کوچک در قسمت جلویی)، بازوهای آینه بغل، بال عقب و... می گردد. سایر عناصر طلایی شامل نشان های مختلف کونیگزگ و خطوطی است که در امتداد سقف قرار دارند.

این کونیگزگ یسکو از نوع Attack است. این نسخه از هایپرکار موتور وسط، بر مسیر پیست متمرکز است و به همین علت دارای مجموعه ای از اجزای آیرودینامیکی تهاجمی است که برای بهبود نیروی رو به پایین طراحی شده اند. کونیگزگ بعلاوه یسکو را در لباس Absolut به فروش می رساند که به عنوان نسخه پرسرعت طراحی شده است. این مدل فاقد بال عقب بوده و از نظر تئوری قادر است به سرعتی بیش از 480 کیلومتر بر ساعت برسد.

پیشرانهٔ 5 لیتری V8 توئین توربو در این خودرو قادر است 1600 اسب بخار (با سوخت زیستی E85) یا 1280 اسب بخار (با بنزین) قدرت فراوری کند. حداکثر گشتاور موتور هم 1500 نیوتن متر در 5100rpm است که از دور 2,700 تا 6170rpm، حداقل 1000 نیوتن متر آن در دسترس خواهد بود.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در کد الکترونیک مراجعه کنید.

  • پیشرفت خیره کننده خودروسازی که فراوریکننده داستر و ساندرو است! /عکس

  • کیفیت این خودروی 35 ساله از چینی های مونتاژی بازار ایران بالاتر است! /عکس

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 دی 1402 بروزرسانی: 12 دی 1402 گردآورنده: ecods.ir شناسه مطلب: 2448

به "بدنه این خودرو با طلای 24 عیار پوشیده شده، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدنه این خودرو با طلای 24 عیار پوشیده شده، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید